Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een aantal van de meest veelgestelde vragen.
Wat jammer om te horen. Zoals aangegeven bij de evenementen, kun je helaas geen tickets retourneren. Mogelijk kun je iemand in je directe omgeving blij maken met een ticket en zo niet, wellicht dat je ze dan kunt proberen door te verkopen via Ticketswap.
Geen zorgen! We hebben voor alle workshops, concerten en lezingen deelnemerslijsten waarmee we jouw aanwezigheid ook mee kunnen valideren.
Voorafgaand aan de activiteit ontvang je een e-mail van ons (via ons ticketsysteem Stager) met allerlei praktische en voorbereidende informatie. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk dan de inloop- en starttijd op de website (pagina ‘agenda’). Houd er rekening mee dat er vanaf de entree nog een kleine, mooie wandeling op je wacht van 5 a 10 minuten.
Bij de slagboom/parkeerplaats vind je het glazen receptiehuis. Aan de buitenkant vind je het programma van de dag, en waar welke activiteit plaatsvindt. Ernaast hangt een plattegrond. Ook staan alle locaties aangegeven op de houten bordjes, die je vanzelf tegenkomt zodra je begint te wandelen. Hoe dan ook loop je (voor alle locaties) eerst het lange pad af. Op het eerste kruispuntje vind je al meteen de eerste bordjes.
We zijn per mail bereikbaar via ontmoeten@dehoorneboeg.nl mocht het antwoord op je vraag hier niet tussen staan. Heeft je vraag haast dan kun je ons bellen via 035 206 2535
Voorafgaand aan sommige evenementen is het mogelijk om mee te eten in restaurant Bij de Tuinman. Aangezien we hier een beperkt aantal plaatsen voor beschikbaar hebben, adviseren we je om je ticket voor het Aanschuifdiner meteen samen met je ticket voor die avond aan te kopen. Het is namelijk niet mogelijk om last-minute nog een ticket voor het diner te kopen. Dus als je geen ‘Aanschuifdiner’ tickets ziet in het aankoopproces, dan is het dus helaas niet meer mogelijk om mee te eten en verwelkomen we je graag een andere keer in restaurant Bij de Tuinman.